فرق دیگ بخار و دیگ آب گرم| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

فرق دیگ بخار و دیگ آب گرم| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

فرق دیگ بخار و دیگ آب گرم: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دیگ بخار و دیگ آب گرم را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دیگ استخری- اجزای دیگ آب گرم- دیگ آب گرم چیست؟- دیگ آب گرم مصرفی- انواع دیگ اشپزی- انواع دیگ موتورخانه- فروش بویلر آب گرم- دیگ چیستکه تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


فرق دیگ بخار و دیگ آب گرم: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دیگ استخری- اجزای دیگ آب گرم- دیگ آب گرم چیست؟- دیگ آب گرم مصرفی- انواع دیگ اشپزی- انواع دیگ موتورخانه- فروش بویلر آب گرم- دیگ چیستخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیگ بخار باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

فرق دیگ بخار و دیگ آب گرم- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ بخار در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگ استخری- اجزای دیگ آب گرم- دیگ آب گرم چیست؟- دیگ آب گرم مصرفی- انواع دیگ اشپزی- انواع دیگ موتورخانه- فروش بویلر آب گرم- دیگ چیستبا ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دیگ بخار را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

دیگ بخار طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید دیگ بخار لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

دیگ آب گرم چیست؟

دیگ آب گرم نوعی از انواع دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی به شمار می‌رود که برای استفاده در سیستم‌های حرارتی و گرمایشی طراحی و ساخته شده است.

بویلر آب گرم، به شکل استوانه‌ای است و مجهز به یک مخزن بزرگ و لوله‌های متعدد می‌باشد. دیگ آب گرم برای عملکرد خود از گرمای مشعل بهره‌ گرفته و آب را به درجه حرارت لازم می‌رساند. سپس این آبی که به جوش آمده، برای سیستم‌های حرارتی به کار گرفته می‌شود.

عملکرد دیگ‌های آب گرم، در جریان بسته‌ای صورت می‌پذیرد. فرق دیگ بخار و دیگ آب گرم-  بدین شکل که آب گرم شده در مخزن، پس از خروج از دیگ  در 24 ساعت بعد، دوباره به دیگ باز می‌گردد. فرایند بازگشت آب به دیگ از طریق مسیرهای مشخصی انجام می‌شود و سپس مجددا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روند همانند یک سیکل هر 24 ساعت یکبار تکرار می‌گردد.

برای سنجش دیگ آب گرم؛ از واحد کیلوکالری بر ساعت استفاده می‌شود، که نشان دهنده میزان ظرفیت گرمایشی و حرارتی‌ای تولید شده توسط دیگ است.

انواع دیگ آب گرم

 در مبحث تفاوت دیگ بخار و دیگ آب گرم، بهتر است با انواع دیگ  آب گرم نیز آشنا شویم. فرق دیگ بخار و دیگ آب گرم- دیگهای آب گرم با توجه به میزان ظرفیت حرارتی که دارند، به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. هر کدام از انواع آنها، دارای ظرفیت، میزان فشار، جنس و منبع سوخت متفاوتی هستند.

دیگ آب گرم و کاربردهای آن

دیگ آب گرم در صنایع متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربردهای زیادی برای آن قابل ذکر است:

گرم کردن آب استخر در استخرهای تفریحی و پارک‌های آبی

رستوران‌

تالارها

ادارات دولتی و خصوصی

برج‌های تجاری و مسکونی

پاساژها و مراکز خرید

مجموعه‌های تفریحی و ورزشی

هتل‌ها

بیمارستان و مجتمع‌های درمانی

دیگ بخار چیست؟

در ادامه بررسی تفاوت دیگ بخار و دیگ آب گرم باید بگوییم که دیگ بخار نیز زیر مجموعه تجهیزات حرارتی است. تقریبا کاربردهای مشابه با دیگ آب گرم دارد. فرق دیگ بخار و دیگ آب گرم- دیگ بخار، وسیله‌ای است که آب گرم را به بخار تبدیل می‌کند و این بخار تولید شده در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شود. بویلر بخار، برای کارکرد خود نیاز به انرژی دارند که انرژی لازم را از طریق سوخت‌های فسیلی تامین می‌کنند.

نفت یکی از سوخت‌هایی است که در دیگ‌های بخار استفاده می‌شود. البته در حال حاضر استفاده از نفت میزان زیادی کاهش یافته است و سوخت‌های دیگری جایگزین نفت شده‌اند. فرق دیگ بخار و دیگ آب گرم-  برای نمونه می‌توان ذغال سنگ و گاز طبیعی را اشاره کرد.سوخت‌هایی همچون گاز و زغال سنگ، میزان آلودگی کمتری را در مقایسه با نفت ایجاد می‌کنند.

انواع دیگ بخار

دیگ بخار از جهات مختلفی، تقسیم بندی می‌شود. یکی از این دسته بندی‌ها بر مبنای شکل ظاهری دیگ بخار است:

دیگ بخار برنجی

دیگ بخار فولادی

دیگ بخار دوپاس

دیگ‌های بخار بر اساس ظرفیت؛ نوع دیگری از دسته بندی در نظر گرفته شده برای این وسیله است:

دیگ بخار قطاعی

دیگ بخار لوله‌ای

دیگ بخار پوسته‌ای

دیگ بخار در چه صنایعی کاربرد دارد؟

کاربرد دیگ بخار بسیار متنوع است و محدود به یک و یا دو مورد خاص نمی‌شود. بلکه در صنعت های مختلفی به کار گرفته می‌‎شود و یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در بسیاری از صنایع به شمار می‌رود.

فرق دیگ بخار و دیگ آب گرم| 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربردهای دیگ بخار محدوده گسترده‌ای را در بر می‌گیرد که به طور خلاصه به شرح زیر است:

صنایع غذایی و تولید غذاهای آماده

صنعت چاپ

تولید قیر

صنعت ساختمان

صنایع دارویی و شیمیایی

صنعت دریانوردی

صنعت پتروشیمی

صنایع پلاستیک و لاستیک سازی

خشکشویی و صنعت پارچه

صنایع چوب

کاربرد دیگ بخار

تفاوت دیگ بخار و دیگ آب گرم

دیگ آب گرم برای سیستم های حرارتی مرکزی در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین کاربرد دیگ آب گرم در ساختمان‌ها برای تامین گرمایش محیط است. اما دیگ  بخار، با تولید بخار در صنایع متعددی کاربرد دارد.

فرق دیگ بخار و دیگ آب گرم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – فرق دیگ بخار و دیگ آب گرم– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات دیگ استخری- اجزای دیگ آب گرم- دیگ آب گرم چیست؟- دیگ آب گرم مصرفی- انواع دیگ اشپزی- انواع دیگ موتورخانه- فروش بویلر آب گرم- دیگ چیستپرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – فرق دیگ بخار و دیگ آب گرم– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.